19.8 C
София

Twitter спира рекламите на компании, които отричат климатичните промени

След Google, и Twitter обяви, че забранява съдържанието от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени.

На Деня на Земята компанията разпространи свое изявление, в което каза, че „Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза“.

Към момента не се знае дали промяната ще засята и личните профили в социалната мрежа.

Съобщението пристигна часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.

„Туитър“ съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави „надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата“, включително от Междуправителствената група по изменението на климата.

Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.

Прочети още:

ООН взе историческо решение да сложи край на пластмасата

Подобни новини

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

12,996FansLike
- Advertisement -spot_img

Последни новини