След Google, и Twitter обяви, че забранява съдържанието от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени.
На Деня на Земята компанията разпространи свое изявление, в което каза, че „Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза“.
Към момента не се знае дали промяната ще засята и личните профили в социалната мрежа.
Съобщението пристигна часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.
„Туитър“ съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави „надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата“, включително от Междуправителствената група по изменението на климата.
Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.
Прочети още: